Elev för en dag

På Donnergymnasiet öppnar vi dörrarna för alla som är nyfikna på att ta del av vår undervisning och få en känsla för vår gymnasieskola. Du får helt enkelt testa på att vara elev för en dag. Under dagen får du delta på lektioner, träffa elever, prata med lärare och se dig omkring i skolans lokaler.

Våra elev för en dag tillfällen för januari har passerat, vi uppdaterar här på sidan när det finns nya tider tillgängliga. Tills dess kan du följa vår vardag på Instagram
@donnergymnasiet

Översiktsbild över Donnergymnasiet och Eriksberg

Om Donner

Hitta hit:
Celsiusgatan 10
Donnergymnasiet ligger på Eriksberg, Norra Älvstranden i Göteborg. Från Centralstationen går buss 16 och 58, och från Frölunda Torg kan du ta buss 99 till Sörhallstorget som är den närmaste busshållplatsen. Från Klippan och Stenpiren tar du färjan till Eriksbergs färjeläge.

Allmän presentation
Omtanke
Kreativitet
Kunskapande